Klacht: wijziging abonnement.

peterschoenmaker77 op 18 februari 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Caiway zelf kan alles wijzigen maar als ik iets wil wijzigen dan kan het niet want dat kunnen wij niet regelen’ krijg ik dan te horen. Als ik de telefonie eruit wil doen moet ik een heel nieuw pakket nemen ben ik weer net zo duur uit. Want die extra’s die ik nu gratis heb moet ik bij het andere pakket bij kopen. Regel het gemakkelijk online zeggen ze dan ook nog.

Ik wil abonnement wijzigen zonder extra kosten.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Uit uw bericht merk ik dat u niet helemaal duidelijk bent geïnformeerd. Bij uw huidige pakket zit de vaste telefonie namelijk standaard inbegrepen en hier worden geen kosten voor in rekening gebracht, tenzij je daadwerkelijk belkosten maakt met het telefoontoestel. Indien je de telefoon niet aansluit, worden er dus ook geen kosten voor in rekening gebracht. Bij jouw pakket is het verder niet mogelijk om de vaste telefonie er volledig uit te halen. Dit is alleen bij nieuwere pakketten mogelijk dus hiervoor zou je inderdaad een overstap moeten maken. Ik hoop je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, maar deze klacht zal nog 5 werkdagen open blijven staan voor eventuele verdere vragen. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

Caiway

Heeft op 24 februari 2021 om 15:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben we geen reactie ontvangen op het bovenstaande en gaan we er vanuit dat uw klacht hiermee is beantwoord. We zullen daarom dan ook de klacht sluiten zodat er geen klachten onnodig open blijven staan.

Uiteraard bent u altijd vrij om over te stappen naar de nieuwe pakketten. Indien u bereid bent een deel van uw internetsnelheid in te leveren, is wellicht Internet en TV Slim (400 mbits) voor €64,- per maand een oplossing voor u. Dit pakket is in ieder geval goedkoper dan wat u op dit moment afneemt bij ons. Hierbij kunt u ook twee interactieve TV kastjes kosteloos afnemen en kijken over de glasvezel (smartcards kunt u dan laten vervallen).

Mocht u nog meer informatie willen, zien we graag uw bericht tegemoet op één van onze kanalen.

Sinem
Caiway Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

peterschoenmaker77

Heeft op 24 februari 2021 om 16:46 geantwoord

Bij dit pakket zit geen tv plus wat ik nu wel in het pakket heb zitten. Dus als ik over wil stappen moet ik straks nog meer gaan betalen. En ik ben zeer ontevreden hoe caiway om gaat met vaste klanten. Er kan van hun kant allemaal worden gewijzigd het lijkt wel de omgekeerde wereld. Je mag ook laten zien dat je blij bent met je vaste klanten. Ik ben hier absoluut niet mee geholpen.

Alle klachten die gemeld zijn door peterschoenmaker77