Klacht: Wijziging abonnement

op 20 januari 2014 over Pretium in de categorie Vaste Telefonie

betreft: klantnummer 2971266

Breda, 15 januari 2014

geachte heer/ mevrouw.

Hierbij een reaktie op de brief die mevrouw Aarts onlangs van Pretium ontving.
Hierin dreigt Pretium met incassokosten en zelfs met afsluiting.
In November heb ik schriftelijk een verhuizing doorgegeven en in die zelfde brief verzocht het abonnement te wijzigen van avond en weekend vrij naar weekend vrij.
Dit is voor haar toepasselijker daar zij erg weinig belt.

De verhuizing ie wel doorgevoerd maar de abonnementswijziging niet.
We hebben dit een maand aangekeken en toen de daaropvolgende maand wederom teveel is afgeschreven heb ik het gehele bedrag gestorneerd en het juiste bedrag teruggestort.
Dus is er 4 € minder betaald, wat het juiste bedrag is voor het nieuwe abonnement!

In de brief geeft Pretium aan dat U niets liever wil dan een tevreden klant.

In de hoop Pretium de administratie nog eens goed naziet en tot de conclusie komt dat wij toch echt de
juiste weg hebben behandeld wacht ik af.

m.vr.gr.

namens H.A.M.Aarts

jan-mulder@telfort.nl

Een klantvriendelijke reaktie en een bevestiging dat Pretium zich vergist heeft!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pretium over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pretium in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pretium een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pretium

Heeft op 20 januari 2014 om 15:59 geantwoord

Beste heer Mulder,

Wij hebben uw opmerkingen over de aanmelding van uw schoonmoeder bij Pretium op 15 januari 2014 ontvangen via klacht.nl.
In telefonisch overleg is Pretium op 20 januari 2014 in overleg met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.
Voor vragen zijn wij ook altijd te bereiken via ons webcare kanaal op Twitter, @PretiumWebcare.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Pretium
Herman

Alle klachten die gemeld zijn door satjan