Klacht: Wijziging aansluiting aanvragen

op 11 mei 2020 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij willen als bedrijf een wijziging laten plaatsen vinden in onze meterkast, op aansluiting.enexis.nl is dit onmogelijk. Inmiddels zijn we een week verder en door klantenservice word je niet geholpen.
Door de Corona crisis moeten wij dit met spoed doen, anders ligt ons bedrijf geheel stil.

Gewenste Oplossing:

Als er eindelijk eens iets gaat gebeuren, een mogelijkheid om een aanvraag in behandelingen te nemen en af te ronden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Enexis over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 11 mei 2020 om 16:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag!

Logisch dat je baalt als je zo vastloopt en goed dat je aan de bel trekt als je bedrijfsvoering in de knel komt!
Ik zie dat deze klacht via verschillende kanalen bij ons is binnengekomen. Omdat je klacht al bij onze afdeling Klachten en Claims ligt, sluit ik de klacht op deze website. Er wordt morgen door de collega’s contact met je opgenomen om je klacht te bespreken en te kijken wat er mogelijk is.

Hopelijk kunnen we je snel verder helpen!

Rinske
Webcare Enexis Netbeheer B.V.

Alle klachten die gemeld zijn door copyxpress