Klacht: Wijzigen datum

op 06 juni 2017 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Door omstandigheden is het niet mogelijk voor 1 van de 5 gezinsleden op de datum aanwezig te zijn. Dit soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren.

Graag zouden we willen om de datum te wijzigen. Achteraf gezien staat in de uiteraard kleine letters dat dit niet mogelijk is en dat de boeking definitief is. Voor enkele honderden euro’s aan kaarten voor een boeking van enkele maanden vooruit lijkt het mij een gast gerichte oplossing om dit te wijzigen. Wij blij, u blij. Dit blijkt dit niet mogelijk te zijn. Ik vraag nog ‘dan ben ik dus mijn honderden euro’s kwijt’. Een nog net niet lachende stem meld mij… ‘ja, eigenlijk wel ja’.

Graag zou ik zien dat er nog een passende oplossing wordt gevonden in het wijzigen van de datum. Anders krijg ik de indruk dat klantvriendelijkheid niet de hoogste prioriteit van het bedrijf Eventim is.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door t.witteveen