Klacht: Wijnbeurs blijft maar bellen

op 24 oktober 2017 over wijnbeurs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wijnbeurs weigert om te stoppen met bellen voor aanbiedingen, extreem vervelend. Bellen gebeurt altijd met een anoniem nummer en op tijdstippen dat je zeker niet gestoord wilt worden. Al een paar keer gevraagd om uit het bestand verwijderd te worden, ze blijven alsnog bellen.

Gewenste Oplossing:

als Wijnbeurs stopt met bellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar wijnbeurs.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door wijnbeurs.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat wijnbeurs.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wijnbeurs.nl

Heeft op 06 november 2017 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Udo,

Het spijt ons dat u nog telkens door ons gebeld wordt. Dit had al eerder op uw verzoek goed aangepast moeten worden. Bij deze de bevestiging dat wij dit nu goed hebben verwerkt en u zult er zodende geen last meer van hebben. U weet ons zelf wel te vinden.

Oprechte excuses namens de klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Steffen de Vries

Alle klachten die gemeld zijn door RU2012