Klacht: Wij mogen niet vluchten

op 13 juli 2017 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Boekingsnummer CHNL-7619564 wij moesten donderdag 13 juli 2017 vliegen van uit Düsseldorf Duitsland maar we mochten niet mee vliegen ivm me zogenaamd zieke dochter ze had waterpokken maar die was helemaal over we hadden ook bewijz stukken maar dat wou den ze ook niet zien toen zijn we met politie van Duitsland buiten vliegtuig gezet en me vliegticket is verbrand ik heb opnieuw vliegticket gaan halen dit is niet leuk en ook niet acceptabel me vakantie is voor mij 2850 euro gekost dit heb ik niet verdiend dit probleem moet opgelost worden alvast bedankt zo snel een antwoord aub

Ben nog niet te vreden

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vliegtickets.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vliegtickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vliegtickets.nl

Heeft op 21 augustus 2017 om 17:13 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Ozcan,

Hartelijk dank voor uw bericht via Klacht.nl.

Dit is geen referentie van Vliegtickets.nl. Uw reservering is ondergebracht bij een andere reisorganisatie. Wij adviseren u (telefonisch) contact met deze reisorganisatie op te nemen voor verdere informatie over uw reservering.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Customercare Vliegtickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Ecemnas2015