Klacht: Wij blijven gewoon brutaal doorgaan, ondanks boete, aan de kaak stelling door RADAR etc.

op 26 december 2012 over Hotel Group in de categorie Hotels

Vandaag kreeg ik een brief van HotelGroup waarin staat: “Wij hebben uit onvrede met de handelswijze van ons huidige incassobureau uw vordering teruggetrokken. Dit betekent uiteraard niet dat u de vordering die wij op u hebben niet hoeft te voldoen.”
Liegen kunnen ze als de beste bij deze organisatie, want MK Business Incasso heeft de samenwerking met deze oplichtersbende gestopt!
En waar haal je de brutaliteit vandaan om, na een forse boete te hebben gekregen voor de laakbare manier van handelen en duidelijk aan de kaak te zijn gesteld in het programma RADAR, doodleuk door te gaan met gedupeerde mensen te benaderen alsnog te betalen!

Het meest tevreden zou ik zijn wanneer deze organisatie werd verboden nog verder activiteiten te verrichten.
Op zijn minst zou een gepast excuus op zijn plaats zijn aan al die mensen die met valse voorwendselen zijn opgelicht door hen die pas aan te smeren!
En betalen? NOOIT!

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotel Group

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal Frehé