Klacht: Wij betalen al ruim 18 maanden verzekering voor een auto die er niet meer is..

op 27 april 2017 over Allianz in de categorie Verzekering

Geachte Allianz verzekering.

Wij hebben bij jullie een auto verzekering afgesloten omdat jullie goede service bieden, Daar ben ik helaas achter moeten komen dat het reuze mee valt met de service.

Wij betalen al ruime tijd voor een auto die wij niet meer hebben, Hiervan is het overschrijvings bewijs naar jullie toe gestuurd via de post, Zo hoe jullie het ook aangeven te doen.

Na telefonische contact gehad te hebben met Meneer: Sukru Kolcu blijkt dat hier niets aan te doen is, Dat vind ik wel erg slecht omdat wij hebben gedaan wat wij moesten doen.

Meneer gaf aan dat jullie in de systeem hadden staan dat de auto al op 24-8-2015 niet meer op onze naam stond, En wij de auto dus ook niet meer hadden.

Ik zou graag willen dat dit opgelost wordt en dat wij het bedrag wat wij hebben betaald ook weer terug zien op de rekening.

Hier onder de email van meneer: Sukru Kolcu

Uw autoverzekering is beëindigd
Ik heb uw autoverzekering per 16-04-2017 stopgezet voor uw auto met kenteken ZD-BN-52 . U ontvangt hiervan nog een definitieve

Met Vriendelijke Groeten,

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allianz over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Niels Koole