Klacht: wifi media connect

op 07 juli 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Hallo beste mensen,

Ik krijg mijn Wi-fi media connect niet aan de praat.Alles op nieuw in gesteld op tv.wachtwoord en wpa sleutel goed ingevuld,een paar maal opnieuw.Laatste versie.media bestanden afspelen op aan gezet.Nu heb ik glasvezel van KPN en het werkt niet meer.Voor heen werkte het wel,kreeg ik wel verbinding met mijn tuis netwerk,maar haperde het veel,dus echt werken deed het niet.Nu heb ik een verbinding die alles aan moet kunnen ,werkt het helemaal niet meer.Net tv werkt wel prima.en verbinding met tv net werk is ook goed.Allen mijn laptop daar krijg ik wifi media connect niet aan de praat.Hij geeft aan BEZIG MET ZOEKEN NAAR TV OP NETWERK.Misschien hebben jullie een idee,moet ik wat verzetten op het modem van KPN of wat,ik kom er niet uit.Echt alles geprobeerd forums,virusscanner,firewall,uitgezet.Philips gemaild,die sturen me weer door naar KPN,KPN stuurt me naar een bedrijf,wat je moet betalen.Wat alleen al belachelijk is.Alles in hetzelfde netwerk IP en Mac kloppen.O wie o Wie kan me helpen dit euvel te verhelpen.
Groet Ger.

Al vast hartelijk bedankt.GER

Dat het weer werkt.Draadloos net werk van laptop naar tv,met wifi media connect.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 28 augustus 2012 om 12:07 geantwoord

Probleem lag bij de connectie met de router.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door whitewolff