Klacht: Wifi

op 10 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In nieuw vennep worden de klanten aangespoord om met de zelfscanner of MOB. telefoon de boodschappen te scannen en af te rekenen. Voor de kassa’s minder belastend en voor de klant sneller. Echter dan moet wel de WiFi werken in hele winkel. Ik heb al diverse malen aangegeven dat dat niet zo is en het personeel weet het ook maar het wordt niet opgelost. Gisteren was het toppunt; WiFi is zeker 10x(!) weggevallen en zelfs bij de zelfscankassa was geen bereik meer! Dit moet opgelost worden anders ga ik toch maar naar de Junbo, daar werkt het wel goed!

Gewenste Oplossing:

Als de WiFi goed werkt in de hele winkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr. Moleman