Klacht: Wie is klant?

op 21 januari 2014 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

We zijn, na een bezoek aan de showroom van Mandemakers in Kaatsheuvel, gebeld voor een intakegesprek. Afspraak is vervolgens gemaakt op 19 januari om 14.00 uur. Op zondag 19 januari melden wij ons om 13.55 uur. We krijgen te horen dat de verkoper nog niet beschikbaar is en over 10 minuten naar ons toe zal komen. Na een half uur wachten komt een medewerker ons melden dat de verkoper nog bezig is en dat het nog wel een tijdje kan duren voordat hij tijd voor ons heeft.
We laten blijken dat we dat niet op prijs stellen. We hebben een afspraak en deze wordt niet nagekomen. De medewerker geeft aan dat het belbureau dat de afspraken plant voor Mandemakers bij deze afspraken moet vermelden dat het tijdstip van een intake gesprek kan afwijken van de afgesproken tijd. Wij melden dat ons dat niet is verteld en dat we dat ook een vreemde zaak vinden. Je zorgt er namelijk als klant toch ook voor dat je afspraken nakomt en op tijd bent.
We besluiten om even na half drie onverricht ter zaken naar huis te gaan.
Wie is bij Mandemakers de klant? Wij hebben ons in elk geval niet als klant behandeld gevoeld. We gaan op zoek naar een keuken leverancier die ons wel graag als klant ziet en ons een keuken wil verkopen.

We gaan niet meer naar Mandemakers. We zoeken een andere keuken leverancier

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jisalupe