Klacht: weten ze zelf wel waar ze mee bezig zijn?

op 01 september 2018 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mei 2018 mijn abonnement telefonisch opgezegd.
juni en juli werden er nog bedragen afgeschreven.
men was vergeten het abonnement uit te schrijven.
ik zou mijn geld terug krijgen.
helaas vergat men de extra termijn die ze onterecht hadden afgeschreven.
oeps excuses en het hele bedrag zou binnen 2 weken worden overgemaakt, dit was op 15 augustus.
vandaag 1 september nog niets ontvangen dus weer contact opgenomen.
nee hoor het wordt 20 september en ze nemen me echt wel serieus hoor!

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn geld per omgaande terug. de opzegging is inmiddels al 3,5 maand geleden gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 04 september 2018 om 12:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 04 september 2018 om 12:36 geantwoord

Mijn geld is ten onrechte afgeboekt geld per omgaande terug storten

Bericht van Canaldigitaal

3 maanden geleden - Geachte heer Waal, Bedankt voor uw reactie. We kunnen het proces helaas niet versnellen. De terugstorting staat gepland voor 20 september. Het spijt ons u niet anders te kunnen melden. Met vriendelijke groet, Joey Canal Digitaal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Klaaswaal