Klacht: Westwing annuleerd mijn reeds betaalde aankoop

op 30 november 2016 over Westwing Home & Living in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb gisteren 28 -11-2016 een aankoop gedaan bij Westwing webshop tijdens de Cyber monday samples sale , met hoge kortingen tot 85 % stond er bij.
Ik heb nu twee Louis Vuitton tassen voor 129 en 229 gekocht.
De prijs is reëel gezien de korting tot 85 % is.
En als ik de reguliere prijs neem en daar 85 % van af trek, is mijn betaalde prijs reëel.
Deze prijs stond op de site vermeld , in mijn winkelmandje vermeld en op mijn aankoopbon die ik via Paypal betaald heb.
Via mail kreeg ik dan de aankoopbevestiging waar ook weer deze prijzen vermeld staan .
Onderaan de aankoop bevestiging staat ook nog “je hebt €1.110,00,- bespaard t.o.v. de aanbevolen winkelprijs” !!!
Twee uur later kreeg ik deze mail:

“Vanochtend heeft u een Handtas en een schoudertas bij ons gekocht, waarvoor dank! Helaas is er vanuit onze kant een fout gemaakt. In een bepaalde campagne zijn namelijk de prijzen van de producten verwisselend.
Helaas zijn we hierdoor genoodzaakt alle bestellingen met foutieve prijzen te annuleren. Onze oprechte excuses hiervoor.Uw bestelling is inmiddels dan ook geannuleerd en het aankoopbedrag is direct teruggestort op uw rekening.
Aangezien de campagne nog loopt, zijn de producten wel opnieuw beschikbaar gesteld tegen de juiste prijzen. Ook andere klanten zijn in de gelegenheid het product te kopen.We voelen ons verantwoordelijk voor deze fout en willen u dan ook graag een voucher van €50,- aanbieden voor dit ongemak.”

Ik heb meteen terug gemaild dat ik hier niet mee akkoord ga, er is een koopovereenkomst gesloten en betaald dus zij moeten mijn aankopen leveren en mij niet afschepen met 50 euro-tjes.
Zij pakken gewoon mijn reeds betaalde tassen af en zetten ze voor een veel hogere prijs van 599 en 469 euro opnieuw op hun site een prijsverhoging van 708 euro.
Ik krijg nu het aanbod een van de tassen ( de andere is reeds verkocht ) voor hun inkoopprijs van 360 i.p.v. 599 euro terug te kopen wat ik al gekocht had , nog steeds 231 euro meer dan de oorspronkelijk door mij betaalde prijs van 129 euro.
Net alsof een straatrover je tas pikt en zegt, je mag hem terug kopen voor een hoog bedrag, absurd toch ?

Ik wil gewoon waar ik voor betaald heb, deze twee tassen.
Aangezien dat niet meer mogelijk is, lijkt het mij meer dan correct als ik de \"excuus\" 50 euro plus het compensatiebedrag van 239 mag houden.
Dat bedrag kan dan op mijn account worden bijgeschreven voor een volgende aankoop.

Alle klachten die gemeld zijn door noujazeg