Klacht: Wespennest in caravan

op 27 juli 2015 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Wij hadden een caravan gehuurd voor 2 nachten [20t/m22-07-2015] op camping Iris parc le chene gris.Wij kregen caravannr.295.Bij aankomst maandag avond 18:45,zaten er veel wespen .Wij wilden op het terras van de caravan even lekker relaxen na de lange rit van 9 uur,maar dit ging niet vanwege de vele wespen.Wij naar binnen,maar zagen ook hier wespen!Slecht geslapen!Volgende ochtend vroeg naar Parijs gegaan,en bij terugkomst bij de caravan weer heel veel wespen!Bij nadere inspektie lagen er wel 30 dode wespen in de caravan!Gelijk melding gedaan bij de receptie,hier wisten ze al van een wespennest bij deze caravan!De brandweer was hiervoor 2 dagen eerder al voor geweest .Ze hadden ons deze caravan gegeven terwijl ze hier al van wisten!Op de dag van vertrek stond de brandweer al klaar om het wespennest aan te pakken!.

Wij vonden dit absoluut geen leuk einde van onze vakantie en zouden deze 2 laatste nachten ,186 euro ,graag vergoed krijgen!

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Theo van Ast