Klacht: werving aan de deur.

Ik heb een hele handige sticker op mijn deur met daarop ‘NEE Verkopers niet welkom’ toch durfde meneer aan te bellen. Ik doe open en krijg een tablet in mijn handen geduwd. Ik geef duidelijk aan dat ik verkoop aan de deur niet op prijs stel maar meneer kwam niks verkopen maar leden werven zei hij. Ik geef aan dat wanneer er geld bij betrokken is voor goederen het verkoop is. Meneer grist de tablet uit mijn handen en roept boos DOEI en loopt weg.
Dit lijkt mij niet echt goede reclame voor ‘de leesmap’ en ik stel deze agressieve manier van het proberen toch te verkopen helemaal niet op prijs. Meneer stelde zich niet voor dus helaas kan ik dit niet aan jullie doorgeven.

Wanneer uw deur tot deur verkopers beschaafd met de mensen om gaan en de 'NEE verkopers niet welkom' sticker respecteren...

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leesmap

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leesmap nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door niet gediend van respectloze dwingende deurverkopers