Klacht: Werkt niet naar behoren – klantenservice onvindbaar!

op 31 augustus 2018 over videoland in de categorie Entertainment store

Videoland start soms gewoon niet, loopt constant vast, soms wel geluid maar geen beeld, dan zit ik midden in een serie en blijft ie eeuwig laden om na 10 min een foutmelding te krijgen, noem maar op. Kortom het werkt niet naar behoren. En voor het geld dat je ervoor betaald zou het te allen tijden gewoon moeten werken. Een klantenservice is onvindbaar. En nee het ligt niet aan mijn tv, bekabeling, wifi of wat dan ook want dat hebben we allemaal gecontroleerd. Sterker nog alle kabels zijn inmiddels vervangen en heb ZIGGO ook al gesproken erover. Dit is de slechte kwaliteit van Videoland.

Wanneer ze 1) bereikbaar zijn voor hun klanten, 2) bovengenoemde problemen allemaal oplossen (netflix heeft deze problemen tenslotte ook niet) en als laatste 3) maak Videoland goedkoper want de prijs kwaliteit verhouding is totaal niet in verhouding met elkaar!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over videoland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over videoland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantedamoi