Klacht: werkt Flanderijn en van Eck aan oplossen of aan problemen maken

op 12 juli 2016 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

gegeven , ik betaal een vordering op de uiterste datum . heeft uw bureau dan nog enige ruimte in het ontvangen van deze betaling of is in principe de sluitdatum bindend om verdere incasso door te zetten en zo een probleem wat opgelost is nog langer aan te houden. In mijn geval was het geld twee dagen later op uw rekening dan de sluitdatum.

Ik zou tevreden zijn als uw kantoor niet alleen met de mond de mens achter het probleem zegt te kennen , maar ook in daad. Ik verwacht dat een kantoor met zo'n positie zijn verantwoordelijkheid kent en vooral als doel heeft problemen te doen verdwijnen in plaats van te verlengen.
Uw correspondentie laat door de toon en de stuctuur menig aangeschrevene in verwarring achter . Dit is in mijn visie dat u geen deel van de oplossing probeert te zijn , maar deel van het probleem.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.G. Jansen