Klacht: Werking simkaart

op 13 oktober 2016 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Lebara mobile simkaart. Dit is een pre-paid sim kaart.
Deze heb ik onlangs opgewaardeerd met een tegoed van 30 euro, dit was in de vorm van een Lebara Unlimited kaart. Vervolgens niets aan de hand alles werkte prima. Van het ene op het andere moment is de simkaart ermee opgehouden, geen bereik meer niets werkt meer behalve de menu’s van de telefoon zelf zoals wifi e.d. Met het toestel is dus niets mis want heb dezelfde sim ook in 2 andere toestellen.

Ik hoop dat jullie mijn probleem snel kunnen verhelpen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden zodra Lebara ervoor zorgt dat alles weer naar behoren werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bassie19787