Klacht: Wellness actie voorbij???

op 07 juli 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juli 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw IJzendoorn,

Hartelijk dank voor uw bericht. U kunt de volle spaarkaart opsturen naar het adres wat op de spaarkaart staat vermeld. De kaarten voor de welness worden dan naar u opgestuurd.

Mocht dit onduidelijk zijn of heeft u nog vragen hierover dan kunt u contact opnemen via 088-8248242

Hartelijke groeten,

BR~Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Juultje Sijes