Mijn Klacht:
Bezorger zou pakketje 23 dec komen bezorgen. Ik ben de hele dag thuis geweest maar krijg ineens bericht dat hij het pakketje niet kon bezorgen helaas gebeurt dit van de 10 keer 7 keer. Ze vertikken het gewoon in een flat te bezorgen. Ik bestel online omdat ik een lichamelijke beperking heb en online bestellen voor mij een goede optie is maar moet het nu ergens achter in een industriegebied op gaan halen en moet daar andere mensen voor lastig gaan vallen.
Gewenste Oplossing:
Dat mijn pakketje gewoon bezorgd word zoals het hoort

