Klacht: wel streepjescode maar deze bestaat niet

op 20 december 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket 13 dec. verzonden met streepjes code en aangetekend
niet aangekomen bij mijn client

controle streepjescode….. systeem geeft op
bestaat niet….
daar sta je dan weer met je mond vol tanden bij je client.

verzend en betaalbewijs en pakket is er niet

Gewenste Oplossing:

weet het ook niet meer, het is er altijd wat maar waar moet je dan heen

Bericht van

6 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. U kunt hiervoor het beste contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Trendstar99