Klacht: wel reactie op mail gekregen

op 15 augustus 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondervind helaas hetzelfde als wat hiervoor staat. Kortom, ik kan heel weinig met de nieuwe opzet. Kreeg een keurige mail van Denise op mijn mail met vermelde problemen. Moet nu screen shot maken van de pagina’s met problemen maar ben daar niet handig in. Ook de vraag of flash player in- of uitgeschakeld is kan ik niet beantwoorden. Jammer, het wordt mij te technisch en dan moet ik afhaken.

Gewenste Oplossing:

Als ik Schoolbank in welke opzet dan ook weer kan bezoeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Fat Lizzy