Klacht: Wel glasvezel maar geen coax van caway in huis.

op 22 januari 2014 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wonen in een gebied wat onder het coax dekkingsgebied valt van Ziggo. Maar het glasvezel gebied van Caiway. Mijn telefonische is verzekert dat het mogelijk was om alles in 1 glas van Caiway te nemen, en dat de coax voor de TV ook zou blijven werken.
Op 6 Dez heb ik gemeld dat ik geen signaal had op de coax. Op 10 dez heeft een monteur geconstateerd dat het technisch niet mogelijk is. Op 16 dez is er intern een vraag uitgezet of er op mijn abonnent een korting gegeven kan worden van 17,75 (TV van ziggo). Dit wordt ook gedaan bij een andere gebieden waar Caiway glasvezel heeft maar een andere aanbieder de coax.
Tot op heden heeft Caiway nog geen uitspraak gegeven op deze vraag.

Gewenste Oplossing:

een korting van 17,75 (TV van ziggo)op mijn abbonoment.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 jaren geleden - We hebben klant geinformeerd over de stand van zaken. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 06 februari 2014 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Via een andere route hebben we deze melding ook ontvangen en klant wordt geinformeerd.

Derhalve sluiten wij deze melding.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door adenooij