Klacht: wel betaling, geen product

op 13 oktober 2017 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Mijn vriend en ik hebben via actievandedag voor 4-daagse verblijf in Berlijn een voucher gekocht. De voucher kon je vanaf 2 oktober 2017 verzilveren en
wij hebben dit op donderdag 5 oktober verzilverd.

Wij zouden een mail krijgen van VoucherSpecialist, met een bevestiging als onze uitgekozen datum beschikbaar was voor het hotel. Dit zou binnen 2 dagen gebeuren, maar is niet gebeurt.

Wij hebben meer als 7 keren contact opgenomen met VoucherSpecialist en zouden iedere keer teruggebeld worden, maar dit is echter nooit gebeurt.

Ik heb op 9 oktober 2017 en 12 oktober 2017 contact opgenomen met Actievandedag, omdat wij de betaling aan hun hebben voldaan, maar nog steeds geen reactie hebben gekregen van hun of van Voucherspecialist.

Wij hebben aangegeven dat wij ons niet serieus genomen voelen en daarom ons geld terug willen. Actievandedag gaf toen aan, contact op te nemen met Voucherspecialist, zodat wij onze boeking konden annuleren en ons geld terug zou krijgen.

Als Actievandedag echt contact met voucherspecialist heeft opgenomen, weten wij niet. Want wij hebben tot heden geen mail noch telefoontje van hen ontvangen.

Wij vinden dit heel erg, want wij hadden ons hierop erg verheugd, wij zouden ons 5 jaar jubileum samen daar vieren en nu is onze planning dus in de soep gevallen. Om deze reden willen wij ons geld terug, zodat wij toch iets leuks van onze jubileum kunnen maken.

Wij zijn tevreden als wij ons geld terug kunnen krijgen om toch iets leuks ermee te kunnen doen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over actievandedag.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over actievandedag.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door actievandedag.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat actievandedag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

actievandedag.nl

Heeft op 16 oktober 2017 om 12:55 geantwoord

Beste mevrouw Biervliet,

Vriendelijk dank voor je bericht.
Wij vinden het uiteraard erg vervelend om te horen dat het je niet lukt om een boeking te maken met de bon die je bij ons hebt gekocht, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij kunnen ook goed begrijpen dat jij je erg hebt verheugd op deze dagen weg in verband met het 5-jarig jubileum dat je wilde vieren.

Wij zien dat je contact hebt gehad met onze collega en dat deze jouw klacht heeft opgepakt. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen, dan zullen wij jou meteen op de hoogte brengen.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor jouw geduld. Wij zijn er druk mee bezig.

Rachel

Alle klachten die gemeld zijn door s.biervliet@hotmail.com