Klacht: Wel betalen maar geen produkt

op 13 september 2017 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Elke dag kregen we op de computer een bericht dat we AVG Tune Up moesten bestellen voor extra veiligheid. Vrijdag een AVG Tune Up onbeperkt (2 jarig abonnement) online besteld en betaald €48,99. Wel een factuur maar geen product gekregen.
Drie AVG telefoonnummers gebeld waaronder klantenservice, lang wachten op verbinding maar niemand weet iets.
Het afschuif systeem bij AVG werkt voortreffelijk.

Gewenste Oplossing:

Als het gekochte product snel op mijn p.c. staat en werkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sverfrie