Klacht: Wel betalen, geen muziek

op 02 oktober 2016 over Spotify in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in mei/juni ergens een spotify abbonement genomen. De eerste maand helemaal prima niks aan de hand, maar de 2e en 3e maand stond mijn account op offline en kon ik, of ik nou op internet zat of niet, geen muziek luisteren.

Nu ineens wordt er 3okt. wel weer €9,99 van mijn rekening afgeschreven. Dit vind ik raar en niet leuk aangezien ik spotify al 2 maanden niet heb (kunnen) gebruikt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik de 2 maanden waarvan ik geen spotify heb kunnen luisteren terug krijg of alsnog 2 maanden gratis mag.. (ik heb mijn abbonement stop gezet per direct dat ik zag dat ineens weer moest betalen na 2 maand geen spotify)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Spotify

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Spotify nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Merelfreek