Klacht: Wel betalen, en niets ontvangen -airbnb

op 16 februari 2018 over Airbnb in de categorie Hotels

Afgelopen maandag heb ik met 3 andere vrienden een apartement voor 4 nachten in innsbruck geboekt via airbnb. Na het geld overgemaakt te hebben komt er ineens een foutmelding in ons scherm te staan. Zodra we op ons airbnb account kijken zien we geen reservering of bevestiging van onze boeking staan. Wél is het bedrag van onze rekening afgegaan. Dit betekent nu dat wij dus wel betaald hebben maar in feite niks krijgen. We hebben ook geen reserveringsnummer of iets dergelijke ontvangen.

We hebben airbnb al op verschillende manieren proberen te benaderen. Op onze berichten reageren ze niet, ookal staat er dat ze binnen 24 uur een reactie zullen geven. Ook hebben we airbnb aan de telefoon gehad, alleen na een gesprek met een slecht engels sprekende werknemer kwam het er op neer dat de boeking niet is gedaan en dat wij helemaal niet bekent zijn bij airbnb, terwijl wij al eerder, met het zelfde account, een boeking gedaan hebben die wél gelukt is.

Het geld dat we hebben betaald terug krijgen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thijs Dunnink