Klacht: wel betaalt maar geen levering nog track and trace

op 19 februari 2018 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste ,

ik heb onlangs een mail gestuurd i.v.m. mijn bestelling ,maar kreeg nooit een antwoord ,zo wil ik mij ook inloggen maar kan niet meer op mijn account .Kun je hier eens naar kijken want de bestelling loopt al sinds 26/12/2017 8-10 dagen leveringstijd .

Gewenste Oplossing:

levering pakje of geld terug .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dealdigger over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 21 februari 2018 om 17:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Laermans,

Hartelijk dank voor het doorgeven van uw klacht. Van mijn collega's op de klantenservice heb ik begrepen dat uw bestelling inmiddels is aangekomen.
Helaas was er een vertraging met een aantal zendingen en is uw bestelling later geleverd dan de bedoeling was.

Onze oprechte excuses voor deze vertraging en het ongemak en we zijn blij dat uw bestelling nu binnen is.

Met goede groet,
Seval | Dealdigger Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Erik333