Klacht: Wel betaalde, helaas niet ontvangen luchtfoto’s

op 23 juli 2012 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Geachte mevrouw, mijnheer,
Op 23 mei 2012 is 1,95 euro betaald voor luchtfoto’s van het Zuidplein Rotterdam. Bij de betaling staat nummer 64767.0 vermeld. De foto’s zijn echter nog niet ontvangen.
Marianne Boer

Als u de foto's alsnog stuurt of 1,95 euro terugstort op rekeningnummer 30.74.56.730 t.n.v. J.P.W. Boer

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Algemeen Dagblad

Heeft op 24 juli 2012 om 10:16 geantwoord

Het spijt ons te horen van uw klacht. Klacht.NL is geen onderdeel van AD, en zodoende kunnen wij u via dit kanaal niet van dienst zijn. Indien u een bezorgklacht wilt indien, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice via telefoonnummer 088 – 0505 055, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur. Voor de lezersservice kunt u tijdens kantooruren bellen met 088 - 0505 050. Tevens kunt u ons digitaal bereiken via de AD-servicepagina op http://www.ad.nl/lezersservice. Met vriendelijke groet, Webcare AD

Alle klachten die gemeld zijn door janpieterboer