Klacht: Wel betaald nooit meer wat gehoord

op 28 januari 2014 over coolstuff4kids.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb 56,70 betaald voor een Adidas real Madrid tenue. Besteldatum 17 december. Meerdere emails gestuurd maar geen enkele reactie. Deze meneer probeert de klant te frustreren zodat die denkt; laat maar zitten. Heeft de wettelijke termijn van 30 dagen overschreden maar hij denkt boven de wet te staan. TIP Google zijn KVK nr. Dan weet je genoeg.

Geld terug anders aangifte. Ik denk dat ik mijn rechtsbijstand maar eens ga aanspreken. Ik ben helemaal klaar met dit soort bedrijven.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over coolstuff4kids.nl

Bericht van coolstuff4kids.nl

3 jaren geleden - Wij hebben het tenue netjes verstuurd naar uw we gaan het even nakijken

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door coolstuff4kids.nl in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Leonvl

3 jaren geleden - Meneer reageert voor het eerst in 6 weken nadat je een klacht op internet zet. Een beetje jammer dat het zo moet. En zijn reactie is een smoes om tijd te rekken en om de smiley te veranderen in opgelost terwijl het niet zo is!

Heeft op 31 januari 2014 om 12:10 geantwoord

Meneer reageert pas als je zijn naam noemt middels deze site. Dit is zijn eerste reactie in 6 weken. Een beetje jammer dat dit zo moet. Nog steeds niks ontvangen op 31 jan. Ik heb zeker 6 mails verstuurd maar meneer geeft aan waarom ik niet heb gereageerd!
Geeft de schuld aan zijn leverancier. Volgens mij heb daar niks mee te maken. Je moet gewoon leveren binnen 30 dagen en anders geld retour. Kan je niet leveren dan moet je het niet aanbieden en vele mensen in de maling nemen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van coolstuff4kids.nl beoordeeld.

coolstuff4kids.nl

Heeft op 21 februari 2014 om 22:49 geantwoord

Hallo we gaan even navragen bij de leverancier wat er fout is gegaan anders een nieuwe tenue of het geld retouneren klant is geinformeerd

Betalingsgegevens
ID27857116.

BeschrijvingTerugboeking order 537 voor coolstuff4kids .

Status terugeboekt.

Order #537 at Cool Stuff 4 Kids

56,70

Order #537 at Cool Stuff 4 Kids

56,70

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat coolstuff4kids.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Leonvl