Klacht: Wel betaald, niks ontvangen

op 10 februari 2018 over Circuitvanhout.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Op 14-12-2017 heb ik een circuit besteld. Op 28-12-2017 was het nog niet binnen en kreeg ik de uitleg dat de levertijd 8 tot 14 werkdagen was. Via de mail. Nadat ik het op de 14e werkdag nog niet ontvangen had heb ik gemaild dat het niet binnen is. Ze zouden er naar kijken op dinsdag 02-01-2018. Vervolgens niks gehoord en heb ik wederom een mail gestuurd. Op 18 januari kreeg ik mail dat het pakketje helaas niet verzonden was en nu opnieuw werd verzonden, hij zal binnen komen bij mij begin van de daarop volgende week. Ook zouden ze mij een tracking sturen. Beide niet ontvangen. Weer gemaild; er was iets fout gegaan in het magazijn ik zou donderdag 08-02-2018 weer een tracking krijgen. Die uiteraard niet ontvangen. Weer een mailtje gestuurd dat ik de bestelling annuleer en mijn geld terug wil. Daarop kreeg ik op vrijdag een standaard reply; binnen 2 werkdagen nemen ze mijn vraag in behandeling. Ik heb aangegeven dat ik dat niet wil en alleen mijn geld terug wil.
Ik wacht weer af tot dinsdag.

Geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Eline Roukes