Klacht: Wel betaald maar artikel nooit ontvangen

op 31 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

18 juli heb ik een betaling gedaan voor een rugzak van The North Face merk!
Betaling is wel van mijn rekening afgehaald maar nooit de rugzak ontvangen.
Zie bijlage!

Gewenste Oplossing:

Als ik een betaling heb gedaan, daarna gelijk een bevestiging mail of wat dan ook qua overzicht status bestelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 01 augustus 2016 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

1-Aug-2016 De heer, mevrouw Hallatu per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Akihanui