Klacht: Wel betaald, geen ticket

op 27 september 2017 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op 06 September 2017 voor 438,62 tickets online betaald via Ideal. Betaling is gelukt maar Supersaver (reeds herhaaldelijk gebeld; call center in India met antwoorden die nergens op lijken) blijft stellen dat ze geen geld hebben ontvangen. Meteen na boeking / betaling kreeg ik een foutmelding van Supersaver. Mijn Rabobank heeft alles uitgezocht en de betaling van Rabobank naar provider Ingenico vervolgens naar Supersaver is wel degelijk uitgevoerd. We zijn nu 3 weken later en Supersaver heeft niets terugbetaald laat staan actie ondernomen. Bij het eerste telefoontje met hun call center bevestigde de dame dat ze de betaling in het scherm kon zien als zijnde binnengekomen. Daarna wordt telkens herhaald dat ze geen geld hebben.

Het bedrag van 438,62 euro ZSM terug op mijn rekening. Ik heb eerder met Supersaver gewerkt en geen klachten. Maar het lijkt alsof ze sporadisch de boel flessen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeonKiau