Klacht: Wel betaald, geen ticket

op 27 september 2017 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Op 06 September 2017 voor 438,62 tickets online betaald via Ideal. Betaling is gelukt maar Supersaver (reeds herhaaldelijk gebeld; call center in India met antwoorden die nergens op lijken) blijft stellen dat ze geen geld hebben ontvangen. Meteen na boeking / betaling kreeg ik een foutmelding van Supersaver. Mijn Rabobank heeft alles uitgezocht en de betaling van Rabobank naar provider Ingenico vervolgens naar Supersaver is wel degelijk uitgevoerd. We zijn nu 3 weken later en Supersaver heeft niets terugbetaald laat staan actie ondernomen. Bij het eerste telefoontje met hun call center bevestigde de dame dat ze de betaling in het scherm kon zien als zijnde binnengekomen. Daarna wordt telkens herhaald dat ze geen geld hebben.

Het bedrag van 438,62 euro ZSM terug op mijn rekening. Ik heb eerder met Supersaver gewerkt en geen klachten. Maar het lijkt alsof ze sporadisch de boel flessen.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Groeten van Max

3 weken geleden - Namens het televisieprogramma Groeten van MAX vroeg ik mij af of uw klacht is opgelost. Zo niet, kunnen wij wellicht nog iets voor u betekenen. Zou u mij willen mailen op groetenvanmax@tuvalu.nl? Groet, Luiza Redactie Groeten van MAX

Reactie van de melder van de klacht LeonKiau

2 weken geleden - Geachte mevrouw, Na herhaaldelijk te hebben gemopperd hebben wij het geld terug gekregen. Maar wij boeken nooit meer met Supersavers. bedankt dat u ons als nog wilde helpen. succes met uw programma. En jullie doen goed werk ik kijk graag naar groeten van Max. Met vriendelijke groet, Leon van der Zanden

Alle klachten die gemeld zijn door LeonKiau