Klacht: Wel betaald, geen product ontvangen

op 21 maart 2020 over SuperDrogist.com in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 17 maart 2020 een bestelling gedaan van een fles Dettol. Een bedrag van €17,94 betaald. Kreeg diezelfde dag een mail met dat mijn bestelling verzonden was en ik binnen 48 uur een mail zou krijgen met een track en trace code. Na 48 uur niks binnen. Gemaild, krijg standaard mail terug dat ze hem hebben ontvangen en zsm zullen reageren. Gebeurt niet. Whatsapp een bericht gestuurd, ook geen reactie. Gebeld, krijg dat de voicemail box vol is en verbinding wordt verbroken.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelde product ontvang of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SuperDrogist.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SuperDrogist.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MyleneVE