Klacht: wel betaald geen levering van joodse kaarten

op 20 juni 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 19 april heb ik een bestelling gedaan. Daarbij is iets misgegaan
op 26 april heb ik de correcte betaling gedaan:

Mw H E ScherphuisNL71 INGB 0662 2098 85

26-04-2016
Naam: Global Collect
Omschrijving: 131060254538-1788699
TegenrekeningNL14RABO0155503219
MutatiesoortInternet bankieren (GT)
Mededelingen
Naam: Global Collect
Omschrijving: 131060254538-1788699
26042016 mail 17:28 Joanna
IBAN: NL14RABO0155503219
GT 152,00

Tot op heden heb ik niets ontvangen
Er is veel mailverkeer geweest. Global collect zegt de betaling niet te kunnen lokaliseren.
Sinds 27 mei heb ik niets meer vernomen

Gewenste Oplossing:

Wanneer 152,- euro teruggeboekt wordt
t.n.v.Mw H E Scherphuis op reknr NL71 INGB 0662 2098 85

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 21 juni 2016 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

21-Jun-2016 De heer of mevrouw Scherphuis per email geinformeerd. Aangegeven dat de betaling is ontvangen en gevraagd om een bewijs van betaling tezamen met de rekening gegevens van de heer / mevrouw Scherphuis te sturen naar cs@ingenico.com zodat de terugbetaling in werking kan worden gesteld. Met vriendelijke groet, Customer Service afdeling Ingenico ePayments.

Alle klachten die gemeld zijn door ansichtkaarten