Klacht: Wel betaald, geen levering van bestelde kaart

op 29 april 2016 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

28 april kaart USA online besteld via mijn ‘MYDRIVE” applicatie van TOMTOM. Mail ontvangen dat betaling is geaccepteerd. 2e mail met ordernummer en download instructies ontvangen, maar nooit het product. Creditcard gecontroleerd en betaling is inderdaad afgeschreven.
Getracht TOMTOM te bellen: geen resultaat. Wachttijden van meer dan 15 minuten! Ontmoedigingsbeleid dus. Via FB Messenger bericht gestuurd. Tenslotte geeft TOMTOM aan dat daar vrijwel altijd binnen een dag wordt gereageerd. Niet dus. Niets meer gehoord.
Nu aangegeven dat ik de betaling 2 mei ga terug laten draaien. Maar daar heb ik natuurlijk geen goeie USA kaart mee. Hieronder alle gegevens die TOMTOM mij toestuurde, incl. ordernummer.

Beste Hans,

Downloadinstructies

Volg deze eenvoudige stappen om je nieuwe Kaart(en) of Dienst(en) te downloaden: Sluit je navigatiesysteem aan op de computer en zet beide apparaten aan.

Als je TomTom HOME of MyDrive Connect nog niet hebt geïnstalleerd, klik dan hier. Zorg ervoor dat je met dit e-mailadres bent ingelogd in TomTom HOME of MyDrive Connect.Zodra je bent ingelogd, kun je de Kaart(en) of Dienst(en) downloaden.

Details van je bestelling

Je kunt de status van je bestelling controleren door te klikken op Mijn Bestellingen. Als je nog niet bent ingelogd, zul je moeten inloggen met het e-mailadres en wachtwoord van je TomTom-account.

Je hebt de volgende items besteld:

Order nummer: 402140776

Korting: € 0,00
TOTAAL: € 39,95
Met vriendelijke groeten,
Het TomTom Team

Levering van het product dat ik heb besteld binnen zeer korte tijd.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar TomTom over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Camperreis
x