Klacht: Wel betaald, geen levering en geen contact!!!

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht al sinds ruim een maand op mijn zonnebrandproducten. Na een aantal mails van hen waarop het vertraagd is hebben wij besloten ons geld terug te vragen.
Wij hebben al verschillende mails verstuurd en al geprobeerd een aantal keer contact op te nemen, maar tot op heden is er geen contact mogelijk!
Laat dit een waarschuwing voor iedereen zijn die bij de onlinesunshop producten wil bestellen, dit bedrijft int het geld wel, maar levert nul komma nul!

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug en zeer snel!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 12 juli 2012 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Samantha,

Na de correspondentie met de klantenservice is de terugbetaling is inmiddels in werking gezet bij onze betaalprovider.
U heeft hier ook een melding van ontvangen.
Omdat het geld inmiddels onderweg is gaan wij er van uit dat de klacht is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Online Sun Shop webcare team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Eenzeerontevredenklant