Klacht: wel betaald, geen levering, bedrijf niet bereikbaar

op 26 april 2017 over Beddengoedcenter.nl in de categorie Internetshops - Interieur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb verleden week met een bon -40% een aankoop gedaan bij beddengoedcenter.nl van een dekbedovertrek en twee kussenslopen. Ik heb het bedrag van 22 euro gestort (gelukkig niet veel maar het gaat me om het principe). Op de site stond dat ik mijn bestelling onmiddellijk zou kunnen volgen en dat mijn bestelling waarschijnlijk de dag erna zou toekomen. Ik heb nooit niets ontvangen in mijn mail. Ook niet in mijn spam. Ik heb naar sales@beddengoedcenter.nl geschreven om uitleg te vragen, maar tot op heden heb ik geen reactie ontvangen. Op hun site stond ook dat betaling achteraf mogelijk was, maar op het einde moest ik toch onmiddellijk het bedrag betalen, er was geen andere mogelijkheid.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn bestelling ontvangen. Of dan toch tenminste mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beddengoedcenter.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door iemoen