Klacht: Wel betaald , geen levering

op 29 juli 2016 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Ik heb begin juli 2016 schoenen besteld, waren op voorraad en zouden binnen 2 werkdagen worden bezorgd. Niets ontvangen…gebeld en na heel lang proberen eindelijk contact. Was iets mis met het systeem…maar binnen enkele dagen was dit opgelost. Misschien voor hen opgelost…maar niet voor mij. Nog steeds geen schoenen…weer bellen …weer lang in de wacht en dan de smoes…schoenen moeten uit een filiaal komen en die hebben het waarschijnlijk niet goed verstuurd. Volgende week heeft u zeker te weten uw schoenen….weet u dat echt zeker?? Ja mevrouw echt 100%
Nou we zitten nu aan het einde van Juli ….net maar weer gebeld… en weer is er iets fout gegaan met versturen zeggen ze. Ik heb nu de bestelling geannuleerd..maar moet nu nog wachten op mijn geld. Ook dat kon wel een kleine week gaan duren. Wat een oplichters bij Sacha…..mensen nooit iets bestellen daar….het enige wat je krijgt is een grote bak ellende!

Ik had het netjes gevonden als ze mij tussendoor zelf op de hoogte hadden gehouden over de status van mijn bestelling. En laat de medewerkers van de klantenservice niet de schuld in de schoenen schuiven van de winkels....je bent tenslotte 1 bedrijf.
Mijn aankoopbedrag zo snel mogelijk terug ontvangen. Dat is wat ik nu nog wil.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sacha in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sacha een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sacha

Heeft op 05 augustus 2016 om 13:35 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Marina de jong