Klacht: Wel betaald, geen levering

op 13 januari 2014 over Drankprijs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Op 30-12-2013 12 lrt. whisky besteld en betaald.
Op 02-01-2014 een email ontvangen dat levering ivm jaarwisseling vertraagd is.
Op 08-01 zelf een mail gestuurd met vraag waar de levering blijft.
De volgende dag email terug ontvangen, de whisky zou op 03-01-2014 geleverd zijn tussen 18:00 en 19:00 uur, dat er niemand thuis was en dat de zending naast de voordeur, uit het zicht zou zijn gezet?!?!? (dat kan helemaal niet!!)
Er is dus niets geleverd!

of als nog levering
of geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Drankprijs.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Drankprijs.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht romakebr

3 jaren geleden - Na veel mails van mijn kant en geen antwoord van drankprijs.nl gister aangifte gedaan via mijnpolitie.nl Het blijkt een bekende van de politie. De aangifte ook doorgestuurd naar ING. En wat gebeurde er? Ineens weet drankprijs.nl wel hoe ze moet mailen, maar men zegt dat de drank geleverd is en wij niet thuis waren. Complete onzin! Ook wordt nog even gemeld dat ze vernomen hebben dat ik aangifte heb gedaan en dat de chauffeur zal getuigen in een evt. proces en dat de kosten van het proces op mij verhaald zullen worden. Ik raad iedereen die benadeeld is door drankprijs.nl aanaangifte te doen van internetoplichting. Ik heb mijn verhaal ook bij TROS opgelicht neergelegd, als iedereen die ook klachten heeft dat doet, kunnen we misschien deze man stoppen, ervoor zorgen dat de website van drankprijs.nl verwijderd wordt zodat er geen nieuwe slachtoffers vallen.

Alle klachten die gemeld zijn door romakebr