Klacht: Weinig tot geen internet. Kastje naar de muur en terug.

op 12 juli 2015 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Al een jaar of 2 aan het bellen met KPN, Reggefiber en de Gemeente.
Blijvende problemen aan het internet. KPN in 2015 al 24x gebeld, Reggefiber al een keer of 6. Nogsteeds geen oplossing. Internetsnelheid is prehistorisch laag. Streaming diensten of dergerlijke niet mogelijk. KPN de enige provider die hier met koper ligt. Een filmpje streamen gaat gewoon niet. Voorbeeld: Gewoon een zeer lage kwaliteit film moet een uur of 5 laden voor 1,5 uur film. De gehele buurt klaagt hier over. KPN gebeld die verwijzen naar de gemeente voor aanvragen. Gemeente gebeld die vertelde: aanvragen komen vanuit KPN, als de aanvraag er komt voor uw buurt wordt die per direct goed gekeurd. KPN teruggebeld met de mededeling. Weer te horen gekregen dat ik bij reggefiber moet zijn. Reggefiber wijst weer terug naar KPN. Ik ben dit gezeik helemaal zat en met mij de gehele buurt.
Zorg voor een oplossing. Graag binnen een week of 5. Wij wachten al ruim 2 jaar! Bedrijven in de buurt zouden dit zeer op prijs stellen. Ook mijn buurvrouw waar de kinderen zo weinig mogelijk komen omdat ze bij papa beter internet hebben. Of de buren daarvan die dan eindelijk Netflix terug kunnen nemen. Waar ze een abonement op hebben gehad maar dat op moesten zeggen vanwegen de achterlijk lage internetsnelheid! Moet ik nog even doorgaan? Ik denk dat ik dan nog een nieuwe klacht moet openen omdat ik niet meer woorden mag typen. En er ook geen tijd voor heb ook niet. Alle klachten zijn namelijk al bij KPN bekend dus ga ze daar maar halen zou ik zeggen.

En het stomme is: 2 jaar geleden zijn ze nog geen kilometer van hier gestopt met leggen. Hoe moeilijk kan het zijn om dit door te leggen.

Wanneer er glasvezel voor mij en de buurt wordt gelegd. Laat dit aub binnen 5 werkweken gebeuren. 99% van de buurt is bereid om per direct over te stappen op glasvezel. Als het mogelijk is een vergoeding voor 2 jaar te veel betalen aan KPN, maar dat zal wel bij hun gehaald moeten worden gok ik zo.

En als er weer niets met deze klacht wordt gedaan door dit bedrijf. Stop dan aub met het sturen van foldertjes: "Stap nu over op glasvezel" als je het niet komt leggen hier:)

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 13 juli 2015 om 16:21 geantwoord

Uw woning bevindt zich buiten het aansluitgebied van Reggefiber. Het is mogelijk om een bewonersinitiatief op te starten. Hiervoor is het van belang dat u ons een lijst aanlevert met omwonenden die gebruik willen maken van diensten via de glasvezel.

Alle klachten die gemeld zijn door wtrader