Klacht: Opzegging abonnement

op 13 juli 2018 over Weight Watchers in de categorie Websites - Lifestyle en gezondheid

Ik heb me 2 maand geleden ingeschreven om mee te doen met weight watchers. Ik had gekozen voor de opzie 13 maand waarvan 1 maand gratis met de mogelijkheid om op te zeggen binnen de 14 dagen(herroepingsrecht).
Echter na 5 dagen zag ik er voor mezelf geen mogelijkheid in om me eraan te kunnen passen. Ik heb geprobeerd om een mail te sturen via de app, die me nergens naartoe stuurde. Dus heb ik het mailadres maar gecopieerd.
Echter zeggen ze geen mail te hebben ontvangen en ben ik nu betalingsplichtig tot het einde van mijn contract. juni 2019. ik heb zelfs de originele mail gestuurd, waarop duidelijk de datum en uur staan van eerste verzending. Niets helpt
Ze dreigen met naar een incassobureau te gaan als ik niet betaal. Kheb hun er duidelijk op gedrukt dat de fout bij hun is gelopen en niet bij mij, dit via vele mails met hun te sturen. Echter weiger ik te betalen voor iets wat ik niet wil.

Hoe moet ik nu verder gaan?

mvg

direct stopzetting contract zonder financiele gevolgen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weight Watchers

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weight Watchers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sabrinasj