Klacht: Weigert Inferieur verkochte producten terug te nemen. List en Bedrog van consumenten

klote Blokker op 21 september 2021 over Voordeeldrogisterij.nl in de categorie Drogisterijen

Ik heb een electrische oven met 2 kookplaten versteld bij voordeeldrogisterij. Toen ik het ging gebruiken bleek het niet te voldoen…de kookplaten worden niet warm genoeg om ermee te kunnen bakken en komen.

De rubbers van de overheid springen hele tijd spontaan eraf waardoor cakes in elkaar zakt en daarbij knalt de oven elke keer en geeft mij stuipen op het lijf. Ik heb retour afgedproken met voordeeldrogisterij en de koop ontbonden… Ik heb foto’s gemaakt van de oven voordat ik het opstuurde.

Voordeeldrogisterij zei de oven te zullen bekijken/onderzoeken en daarna als er niets aan schort terug zal sturen..Mijn antwoord per e-mail was dat ik de oven dan niet zal aannemen want ik eis mijn geld terug. mijn geld terug blijft eisen.

Voordeeldrogisterij besloot toen mijn …over te nemen en stuurde de oven meteen per omgaande terug zonder het zelfs te hebben nagekeken of opengemaakt…

Mijn zoon die thuis was had de oven aangenomen en toen ik thuis kwam zond ik het meteen weer retour naar voordeeldrogisterij.
Daarop stuurde voordeeldrogisterij het weer terug en de postbezorger liet het gewoon achter in mijn tuin terwijl ik duidelijk te hebben gaf het niet aan te nemen en terug te zenden.

Ik heb het wéér naar voordeeldrogisterij teruggezonden en overweeg een rechtszaak tegen die waardeloze zaak te beginnen.

Ik raad mensen aan helemaal niets daar te kopen. Er wordt alleen maar troep verkocht die totaal niet deugen… Zo heb ik ook een onkruidbrander daar gekocht die van €100, naar €25, – ging maar het doet helemaal niets en werkt voor geen meter.

Regelrechte troep. Ik heb dat niet retour gedaan omdat het maar om € 25.- ging. Misleiding, list en bedrog. Maar dit neem ik niet het geld groeit mij niet op de rug.

Alleen en enkel met mijn geld terug.. ontbinding koop en mijn geld terug...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Voordeeldrogisterij.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voordeeldrogisterij.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klote Blokker