Klacht: Weigering via Focum

op 17 januari 2014 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Geachte, vandaag wederom een beëindiging van mijn abonnement in mijn mailbox.
Heel vreemd daar in december via deze site het probleem opgelost was en ik een abonnement aangeboden kreeg.
De basis van het probleem lag in het feit dat wij in een huurwoning wonen waar een wanbetaler heeft gewoond.
Waarom beheert de Telegraaf zulke zaken niet zelf of nemen ze op zijn minst contact op met focum.

Maand Bedrag gestorneerd

Geen interesse meer

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Focum Commerce B.V.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Focum Commerce B.V. over deze klacht.

Heeft op 17 januari 2014 om 12:37 geantwoord

Focum reageert naar mijn zeer traag en niet adequaat. Het besproken probleem in dec uitvoerig besproken met Focum.
Uit de brief die ik daaropvolgend kreeg bleek duidelijk dat het een adres gebonden probleem is en niets met mij als persoon te maken heeft..
Iemands goede naam in twijfel trekken naar aanleiding van een adres is naar mijn mening niet goed. De combinatie adres/ naam zou meer passend zijn.

Duidelijk niet opgelost dus

Bericht van

3 jaren geleden - Focum hecht veel waarde aan goede service en betrouwbaarheid. Wij nemen elke klacht daarom bijzonder serieus. Om uw klacht te kunnen behandelen hebben wij uw persoonsgegevens nodig. Ik wil u daarom verzoeken uw gegevens te sturen naar inzage@focum.nl . Wij nemen dan contact met u op om tot een passende oplossing te komen. Bij voorbaat dank hiervoor. Afdeling Klantenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Focum Commerce B.V. in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Focum Commerce B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Focum Commerce B.V.

Heeft op 17 januari 2014 om 12:59 geantwoord

Wij hebben de melder van deze klacht verwezen naar onze helpdesk om tot een oplossing te komen. De melder geeft bij de oplossing aan hiervoor geen interesse te hebben.
Focum heeft voor dergelijke klachten een Inzageprocedure ingericht.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Focum Commerce B.V. beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door schmeits