Klacht: weigering van De Telegraaf te restitueren

op 25 april 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf eind Januari 2017 heb ik mijn abonnement opgezegd bij De Telegraaf. Minstens driemaal (!) heb ik De Telegraaf verzocht, het bedrag van ruim 31 euro te restitueren. Tot nu toe, we zijn inmiddels meer dan 10 weken verder, is De Telegraaf in gebreke gebleven.

Gewenste Oplossing:

Als De Telegraaf eindelijk eens zijn verplichtingen nakomt en het geld op mijn rekening stort..

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 april 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 28 april 2017 om 16:19 geantwoord

De Telegraaf, onderdeel van TMG, blijft hardnekkig in gebreke om haar schuld te voldoen. Ondanks dat de 8 (!) wekentermijn allang verstreken is, die genoemde organisatie nodig achtte te hebben + mijn verzoek bij Klacht.nl, blijkt dat De Telegraaf de wet blijft overtreden.

Alle klachten die gemeld zijn door drumnadrochit