Klacht: weigering incheckbalie BA shiphol

vanruller op 14 september 2021 over British Airways in de categorie Vliegmaatschappij

Vrijdag 10 september ben ik ten onrechte geweigerd door medewerkster omdat mijn papieren niet in orde zouden zijn om de UK binnen te komen, zij was niet op de hoogte van de exacte bepalingen en was niet geïnteresseerd in mijn papieren, onvriendelijk en eigenwijs. Zij wilde haar naam niet geven en ook geen nummer waar ik mijn klacht kon indienen. Vervolgens voor 335 euro een extra ticket moeten kopen bij KLM, die wel de moeite nam de papieren door te nemen en uiteindelijk op bestemming aangekomen. Bij BA klacht ingediend maar geen reactie mogen ontvangen.

ik zou graag van de baliemedewerkster haar excuses willen horen, dat zij mij ten onrechte heeft geweigerd, zodat dit anderen ook niet overkomt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over British Airways

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over British Airways nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vanruller