Klacht: WEIGERING AANSLUITEN WASMASCHIEN

op 21 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

IK BESTELDE BIJ BOL.COM EEN AEG WASACHIEN EN BETAALDE VOOR HET PLAATSEN EN AASLUITEN VAN HET TOESTEL DOOR DYNALOGIC
DE KOERIER WEIGERDE DE KLUS ZEGGENDE DAT HIJ MAAR 3 MINUTEN PER ADRES HEEFT !! TOESTEL OP DE DREMPEL GEZET
IK BEN 12 JAAR ROLSTOEL PATIENT EN STA NU MET EEN LOODZWAAR TOESTEL IN MIJN GANG.
GEEN ENKELE SANI INSTALLATEUR WIL DE KLUS KLAREN OMDAT IK BIJN BOL.COM KOCHT EN NIET BIJ HEN VOOR MIJ EEN ZEER GOEDE LES

IK VRAAG DAT ZE LANGS KOMEN EN MIJN AEG TOESTEL PLAATSEN EN AANSLUITEN OP DE REEDS BESTAANDE AAN EN AFVOER ER ZIJN GEEN BIJKOMENDE WERKEN NODIG ALLES IS VOORZIEN OP GELIJKVLOERS BADKAMER

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:45 geantwoord

Geachte heer Baert,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door DONALD BAERT