Klacht: weigering

op 02 september 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

cannock chase te druten,weigert om mij een onrechtmatig bedrag van 48,50 terug te storten op mijn rekening
ik heb een uitkering van de s.v.b nu heeft cannock chase beslag gelegd op mijn uitkering de s.v.b heeft mee gedeeld aan cannock chase dat er al een beslag ligt op mijn uitkering maar hier trekken ze zich niets van aan zo is cannock chase onrechtmatig bezig telkens als ik contact met hen opneem,krijg ik te horen dat ze met een onderzoek bezig zijn en dat nu 14 dagen lang terwijl ze al lang van de s.v.b.weten dat ze niet volgens de wet werken deze lappen ze gewoon aan hun laars

ik wil gewoon dat ook cannock chase zich aan de wet houden en mij per omgaande mijn geld terug op mijn rekening storten en niet steeds met een smoes komen wij zijn het nog aan het onderzoeken

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 02 september 2016 om 12:58 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door allies