Klacht: Weigeren van hulp

op 10 juni 2018 over GGZ in de categorie Zorginstellingen

16 mei is de crisisdienst Drenthe bij mij thuis geweest, heb wat medicatie gekregen want ik had al een dag geen medicatie kunnen krijgen.
Ze hadden mij het telefoonnummer gegeven dat ik dag en nacht kon bellen als ik hulp nodig had. om 03.00 heb ik gebeld naar de crisisdienst, ik kreeg te horen dat het nog vroeg in de nacht was en of ik wilde wachten tot de volgende dag tijdens kantooruren terug wilde bellen. Ze hebben mij het telefoonnummer van crisisdienst Lentis Zuidlaren gegeven en ook daar heb ik heen gebeld en ook daar het zelfde antwoord, mevrouw Buze, het is nog maar 03.10 uur en ook of ik wilde wachten tot de kantooruren weer open waren. Kreeg geen hulp, werd volkomen aan me lot overgelaten met alle gevolgen van dien. het vertrouwen is zodanig beschadigd dat ik geen hulp zal vragen, het moet eerst heel goed fout gaan ook met alle gevolgen voor mij en mijn buren. waar is een crisisdienst voor, heb hier echt geen woorden meer voor

Dat de crisisdienst hun werk horen tedoen en dat ze verplicht zijn om cliënten te helpen als ze hulp nodig hebben en niet wachten tot het uit de hand loopt

Alle klachten die gemeld zijn door Wupke Buze