Klacht: Weigeren tot afsluiten dossier

op 02 mei 2016 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

Ons dossier werd ongegrond verklaard (klant van Credifixx : Voordeelgids) aangezien we konden aantonen dat Voordeelgids bedrieglijke praktijken toepast. Het dossier werd al 3 keer! afgesloten bij Credifixx en telkens na 6 maand heropend. Alle stukken van dit dossier vwerden al 5 à 6 keer doorgestuurd naar Credifixx, naar 2 verschillende personen, en nu is er opnieuw een nieuwe persoon die ons opbelt om de stukken te ontvangen.

Wij hebben niets meer te maken met het bedrijf Credifixx en wensen NOOIT meer door die mensen gecontacteerd te worden, dit sleept nu al verschillende jaren aan!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 03 mei 2016 om 16:05 geantwoord

Geachte heer Baele,

Uw klacht is in goede orde ontvangen.

Vervelend dat er het een en ander verkeerd lijkt te lopen. Ik heb uw klacht in behandeling genomen en ik ga uitzoeken wat er precies is gebeurt.

Ik verwacht binnen 5 werkdagen u nader te kunnen berichten.

Credifixx Incasso

Michael Stout

Heeft op 03 mei 2016 om 16:25 geantwoord

Geacht Heer Stout

Wij willen geen berichten meer van u ontvangen, dit dossier werd bijna 2 jaar geleden afgesloten.

Gelieve ons NIETS meer te sturen!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door DavyBaele